Sunday, July 24, 2011

[11.06.29] Eric’s Twitter update: Conversation with a fan



Ahn J.
@ 어빠 인기 너무 많아서 제 멘션은 보이ㅣㅈ도 않죠 그렇죠 ㅜㅠㅠㅠㅠ ㅜ 어흐ㅠㅠㅜㅠㅡ흐휴ㅠㅠ 오빠한테 답멘션 받으면 저는 기절할거가타여 아아니아니야 한 삼주 행복할듯합니닼ㅋㅋㅋㅋㅋ으힣힣ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Oppa is too popular so that’s why you didn’t even see my mention, right ㅜㅠㅠㅠㅠ ㅜ Boo hoo ㅠㅠㅜㅠㅡ If I can receive a reply mention from Oppa I will faint no no no I will be happy for about 3 weeks ㅋㅋㅋㅋㅋhee hee ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


eric mun
@ 왠만하면 멘션들다봅니다 그니깐 왠만하면 다볼수있게 의미없이너무짧은글이나 스팸은 서로를위해 자제해주세요~삼주이상행복해주시면 저도 행복할듯~^^

I try to read all mentions if possible so that’s why for me to read everything please, for each other’s sake, refrain from writing meaningless and short messages or spam~ If I can make you happy for 3 weeks I’ll be happy too~^^

Credits: @vivoloco + @miclarge1 + Absolut Shinhwa

No comments: