Sunday, July 24, 2011

[11.06.30] Eric’s Twitter update: Conversation with staff from costume crew


전세계
@ 강우오빠 스파이명월팀이어용ㅋㅋ지금희복쌤흥신소세트촬영중이에용~오늘강우오빤볼수없군요ㅜㅜㅋ

I’m from Kang Woo oppa’s costume crewㅋㅋ We’re now on the set of the detective agency~ We can’t get to see Kang Woo oppa todayㅜㅜㅋ


eric mun
@ 헬로~비때문에큰일이네요 ㅠ그나저나 트위터한시간전에 급조한느낌…ㅎㅎ우리모두 문화인이되보아요~~~~

Hello~ There’s trouble because of the rain ㅠ Anyway it felt like improvisation before I was tweeting… ㅎㅎ We all seem like people of culture now~~~~

Credits: @world7357 + @miclarge1 + Absolut Shinhwa

No comments: