Sunday, July 24, 2011

[11.06.30] Eric’s Twitter update: Conversation with fan #5



jyeony
@ 오빠 단지 궁금해서 그러는데요ㅎㅎ 오빠의 반쪽은 기독교여야하나요?ㅋㅋㅋ

Oppa I’m just curious that’s all ㅎㅎ Does Oppa’s other half have to be a Christian? ㅋㅋㅋ


eric mun
@ 네^^예전엔 내가전도해서 한명더천국가면좋은거아니냐 하고생각했었는데. 제가믿음이너무약하네요. 저두 도움받고, 편하고싶기도하고요…

Yes^^ In the past I thought, wouldn’t it be good to have one more person going to Heaven if I were to evangelize. My faith is very weak. I want to receive help and live comfortably too…

Credits: @jyeony219 + @miclarge1 + Absolut Shinhwa

No comments: