Saturday, July 30, 2011

[11.07.06] Eric’s Twitter update: In response to a meme



이켠
나,,미쳤나보다,,
이거,,진짜별거아닌데,,
이 사진이 그냥 너무 웃기다,,
ㅎㅎ 나는 그냥 이상한가보다,,
움허허허허,, 쿨럭쿨럭 ㅎㅎ
yfrog.com/hs3ferkj

I must be crazy,, This is nothing special,, I just find this photo funny,, ㅎㅎ I think I’m just weird,, Muahahahaha,, ㅎㅎ
(The caption reads: Guys! I bought a watch!)

But I find this funny ㅎㅎㅎㅎ


eric mun
@ 내생각에도 이정도면 꽤많이 웃긴거야.

I think this is pretty funny too.

Credits: @miclarge1 + Absolut Shinhwa


No comments: