Sunday, July 24, 2011

[11.06.30] Eric’s Twitter update: Conversation with Jung Ryeo Won


eric mun
@ 굿모닝 고마운 려원양~ 내갑작스런변화에 슬슬적응이되려나?ㅎㅎ

Good morning thankful Miss Ryeo Won~ Have you adapted to my sudden change? ㅎㅎ


Yoana Jung 정려원
@ 하이!
물론~~~! 적응안돼.
ㅋㅋ심지어 토나올라게. ㅋㅋㅋ

Hi! Of course~~~! I can’t adapt. ㅋㅋ I’m even gonna throw up. ㅋㅋㅋ


eric mun
@ 토…가…?너 숨쉬기가귀찮아?편한곳으로보내줄까?언능적응해줘~말로할때^^

Throw…up…? Are you tired of living? Should I send you to somewhere nice? Adapt immediately~ While I’m still talking nicely^^


Yoana Jung 정려원
@ ㅋㅋㅋ노력해볼게. 하는거봐서.
ㅎㅎ어쨋든.주님이랑 열애한다니. 보기좋다. 큭

ㅋㅋㅋ I’ll try hard. Depends on how you treat me. ㅎㅎ Anyway. Nice to see that you’re in a relationship with God. Kk

Credits: @miclarge1 + @Yoana81 + Absolut Shinhwa

No comments: